Odradzająca się turystyka

Ekonomia

Japońska turystyka wciąż odradza się po miesiącach utrudnień w podróży, w związku z tym rząd rozważa przedłużenie kampanii Go To Travel, mającej na celu wspieranie branży turystycznej. 
Obecnie kampania ma trwać do końca stycznia 2021, jednak niektórzy wzywają do przedłużenia jej aż do długiego weekendu Golden Week, przypadającego zawsze na początek maja. Program, który wystartował w lipcu 2020, oferuje zniżki w wysokości 35% kosztów podróży, zapewnia także kupony, które można wykorzystać w sklepach z pamiątkami, restauracjach i innych sklepach w odwiedzanych regionach.
Chociaż rząd przeznaczył na kampanię 1,35 biliona jenów, według Japońskiej Agencji Turystycznej, pod koniec września kwota rabatów wyniosła tylko 109,9 miliarda. W październiku kampania Go To Travel zaczęła obejmować wyjazdy do i z Tokio, które początkowo zostało wykluczone ze względu na wzrost liczby nowych przypadków zakażenia koronawirusem. Obecnie dystrybucja kuponów zakupowych rusza w wielu rejonach kraju.

【Zródła】https://www.nippon.com/en/news/yjj2020102801043/japan-govt-eyeing-extension-of-go-to-travel-campaign.html

[su_heading]Powiązane artykuły[/su_heading]

タイトルとURLをコピーしました