Eriko Yamaguchi (ur. 1981) w 2006 roku jako bardzo młoda kobieta założyła firmę z branży modowej z wysokojakościowymi produktami. Eriko była prześladowana w szkole, przez co nie miała łatwego dzieciństwa. Mimo tego jej przedsiębiorstwo to jedno z największych firm-zebr w Japonii. Celem jej firmy, MOTHERHOUSE, jest pomoc krajom rozwijającym się w tworzeniu jakościowego i dochodowego biznesu. Pracownicy wykorzystują lokalne materiały, by ręcznie tworzyć produkty. Aby odkryć indywidualność każdego rozwijającego się regionu, podróżują po całym świecie, wyszukując i rozpowszechniając jego unikalne bogactwa. Ich ideą jest tworzenie światowej klasy marek z krajów rozwijających się. W samej Japonii posiadają ponad 100 pracowników. MOTHERHOUSE pragnie czynić dobro. Priorytetowe jest dla przygotowanie środowiska pracy. Chcą być fabryką, w której każdy pracownik czuje się jak w „drugim domu”. Prowadzone są również działania humanitarne dla osób, które ucierpiały w wyniku klęsk żywiołowych.
MOTHERHOUSE
