Napój i suplement diety w jednym

Biznes

W październiku firmy Kirin i FANCL wprowadziły wspólnie na rynek dwa nowe napoje, w tym jeden z gatunku Food with Function (FFC), wspomagający zmniejszone wchłanianie cukru i tłuszczu. Łączy w sobie koncepcję suplementu diety FANCL Calolimit i bezalkoholowej marki Kirin Brewery Chu-hi Hyorei. Dostępny jest w dwóch smakach – cytrynowym i grejpfrutowym.

Sojusz kapitałowy pomiędzy Kirin i FANCL został ogłoszony w zeszłym roku, kiedy Kirin nabył 30,3% udziałów. Rzecznik Kirin Holdings, Ataka Takashima, powiedział, że celem sojuszu było wspólne opracowanie napoju, który umożliwiłby wykorzystanie wiedzy FANCL w zakresie produktów zdrowotnych, w formie bardziej przystępnej dla konsumentów.

Nowy produkt Kirin x FANCL Non-Alcoholic Chu-hi Hyorei Calolimit został opracowany, aby pomóc w zmniejszeniu wchłaniania cukru i tłuszczu. Calolimit został przetestowany klinicznie pod kątem jego właściwości w obniżaniu poziomu glukozy i trójglicerydów we krwi. W nowym napoju nie wykorzystano jednak Calolimitu, zamiast tego zawiera 5g niestrawnej dekstryny, o której mówi się, że również pomaga zmniejszyć wchłanianie cukru i tłuszczu. Napój jest dostępny w sklepach spożywczych, supermarketach i drogeriach w całym kraju, w cenie około 148 jenów za 330 ml.

W Japonii w ostatnim czasie obserwuje się wzrost sprzedaży zdrowych napojów w związku z trwającym trendem na zdrowe odżywianie i zachowanie dobrego samopoczucia. Zdrowe napoje i produkty funkcjonalne napędzają wzrost na krajowym rynku napojów bezalkoholowych. Napoje bezcukrowe i woda mineralna również wykazują stały wzrost, podczas gdy oczekuje się, że wzrośnie również zainteresowanie napojami żelowymi i sokami warzywnymi – oba o wysokich wartościach odżywczych.

Żródło: https://www.beveragedaily.com/Article/2020/09/15/Japan-beverage-alliance-Kirin-and-FANCL-on-track-to-launch-first-functional-drink-in-October

Functional beverages, fruity beers and speciality coffee quenching Japan's thirst for innovation
Japan is witnessing sustained growth in sales of healthy beverages on the back of the ongoing wellness trend, innovative beers in the wake of regulatory changes...

[su_heading]Powiązane artykuły[/su_heading]

タイトルとURLをコピーしました